Anketni vprašalnik za kupce ponudbe certificirane s KBZ - blagovna znamka Jeruzalem Slovenija
Spoštovani kupci ponudbe, certificirane s kolektivnimi blagovnimi znamkami,
iskreno vas prosimo, da sodelujete v raziskavi o prepoznavanju, nakupu in zadovoljstvu s kakovostjo ponudbe šestih kolektivnih blagovnih znamk (Okusi Rogle, Bohinjsko/From Bohinj, Dobrote Dolenjske, Srce Slovenije, Idrija izbrano, Jeruzalem Slovenija), ki poteka v sklopu vseslovenskega projekta Turizem 4.0 – obogatene turistične izkušnje.
Z izpolnjeno ANKETO boste prispevali k nadaljnjim aktivnostim na področju razvoja ponudbe podeželskih okolij, ki imajo velik potencial razvoja v butične destinacije s kratkimi lokalnimi oskrbnimi verigami, prepoznane po kakovostni ponudbi pridelkov, izdelkov, storitev ter doživetij z veliko lokalno dodano vrednostjo.
Doživetja obiskovalcev s preizkušanjem ponudbe v lokalnih okoljih (ogledi ponudnikov, pokušnje, delavnice ...) lahko izjemno doprinesejo k razvoju ponudnikov in prepoznavnosti ponudbe ter ustvarjanju novih delovnih mest, zato vas vabimo, da ostajate zvesti kupci in ambasadorji destinacij, ki so se odločile narediti nekaj več in se celovito ter povezano predstaviti. S tem gradimo pot do leta 2021, ko bo Slovenija nosilka prestižnega naziva: Evropska gastronomska regija.
Že vnaprej se vam iskreno zahvaljujemo za sodelovanje in prispevek. Rezultati anketiranja in celotnega projekta bodo javno dostopni in boste o njih obveščeni.
Tanja Lešnik Štuhec in Nejc Pozvek ter ekipa projekta Turizem 4.0