Medobčinska uprava Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž
Medobčinska uprava Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž
Boris Novak, univ. dipl. inž . grad., Vodja medobčinske uprave Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž
Tel: 02/741 53 20
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: boris.novak@ormoz.si
Tel: 02/741 53 20
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: boris.novak@ormoz.si
DELOVNE NALOGE:
• vodenje medobčinske uprave;
• neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja notranje organizacijske enote;
• vodenje projektnih skupin;
• samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv;
• opravljanje drugih najzahtevnejših nalog;
• urejanje in uporaba občinskih cest in kolesarskih površin;
• zagotavljanje podatkov za kataster javne infrastrukture;
• ažuriranje banke cestnih podatkov;
• izvajanje sistemskih analiz prometne ureditve;
• vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah;
• vodenje in odločanje v najzahtevnejših upravnih postopkih na I. stopnji in v upravnih postopkih na drugi stopnji;
• priprava strokovnih podlag na področju varstva okolja;
• izdelovanje programov razvoja varstva okolja, skrb za njegovo izvajanje;
• priprava predlogov sprememb in dopolnitev odlokov oziroma strokovna pomoč pri pripravi novih odlokov iz področja dela skupne občinske uprave;
• izdajanje soglasij iz občinske pristojnosti na področju komunalnih in prometnih zadev;
• skrb za ravnanje z dokumentarnim gradivom;
• druge naloge po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Boštjan Najžar univ. dipl. geog., Višji svetovalec za okolje in prostor
Tel: 02/741 53 24
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: bostjan.najzar@ormoz.si
Tel: 02/741 53 24
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: bostjan.najzar@ormoz.si
DELOVNE NALOGE:
• sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv;
• samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv;
• vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih;
• vodenje najzahtevnejših upravnih postopkov;
• samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog;
• sodelovanje pri zahtevnejših nalogah povezanih s pripravo in izvajanjem proračuna;
• priprava programskih izhodišč za sprejemanje prostorskih aktov in priprava smernic za izdelavo prostorskih aktov;
• priprava prostorskih aktov občin;
• izdaja potrdil o namenski rabi prostora in lokacijske informacije;
• vodenje evidenc posegov v prostor in analiziranje stanja posegov v prostor;
• nudenje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora;
• druge naloge v področja urejanja prostora skladno s potrebami vključenih občin;
• izvrševanje nalog po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
• sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv;
• samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv;
• vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih;
• vodenje najzahtevnejših upravnih postopkov;
• samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog;
• sodelovanje pri zahtevnejših nalogah povezanih s pripravo in izvajanjem proračuna;
• priprava programskih izhodišč za sprejemanje prostorskih aktov in priprava smernic za izdelavo prostorskih aktov;
• priprava prostorskih aktov občin;
• izdaja potrdil o namenski rabi prostora in lokacijske informacije;
• vodenje evidenc posegov v prostor in analiziranje stanja posegov v prostor;
• nudenje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora;
• druge naloge v področja urejanja prostora skladno s potrebami vključenih občin;
• izvrševanje nalog po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
mag. Roman Rozman, univ. dipl. geog., Višji svetovalec za varstvo okolja
Tel: 02/741 53 25
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: roman.rozman@ormoz.si
Tel: 02/741 53 25
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: roman.rozman@ormoz.si
DELOVNE NALOGE:
• sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv;
• samostojna priprava zahtevnih analiz, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv;
• vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih;
• vodenje najzahtevnejših upravnih postopkov;
• samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog;
• izvajanje strokovnih nalog s področja varstva okolja
• sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv in ohranjanja narave,
• sodelovanje pri zahtevnejših nalogah povezanih s pripravo in izvajanjem proračuna na področju varstva okolja;
• priprava in vodenje razpisov in dodeljevanju sofinancerskih občinskih sredstev za gradnjo malih čistilnih naprav;
• nudenje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri varstvu okolja;
• druge naloge v področja varstva okolja skladno s potrebami vključenih občin;
• izvrševanje nalog po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada
Dejan Prapotnik, univ. dipl. inž. prom., Svetovalec za promet in prostor
Tel: 02/741 53 14
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: dejan.prapotnik@ormoz.si
DELOVNE NALOGE:
• pomoč pri pripravi predpisov in drugih zahtevnejših gradiv z delovnega področja;
• zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv z delovnega področja;
• samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov z delovnega področja;
• vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkov na I. stopnji z delovnega področja;
• opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti z delovnega področja;
• priprava podatkov in informacij z delovnega področja;
• opravljanje administrativno tehničnih nalog z delovnega področja;
• vodenje evidenc zavezancev za plačilo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča in pomoč pri pripravi odmere nadomestila;
• obračunavanje višine komunalnega prispevka, izdajanje ustreznih odločb in vodenje evidence o izdanih odločbah;
• sodelovanje pri izdelavi investicijskih programov urejanja stavbnih zemljišč posameznih območij v občinah;
• izdajanje pogojev, dovoljenj, mnenj soglasij iz občinske pristojnosti na delovnem področju;
• zagotavljanje vodenje evidence stavbnih zemljišč občin;
• izvrševanje nalog po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Marjan Munda, inž. komunale, VIŠJI NADZORNIK ZA PODROČJE UREJANJA PROMETA
Tel: 02/741 53 26
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: marjan.munda@ormoz.si
Tel: 02/741 53 26
Faks: 02/741 53 31
Elektronski naslov: marjan.munda@ormoz.si
DELOVNE NALOGE:
• opravljanje zahtevnejših inšpekcijskih postopkov pred izdajo odločbe;
• opravljanje zahtevnejših upravnih nalog, izdajanje upravnih aktov iz področja urejanja prometa (prometna signalizacija, prometna oprema na cestah);
• urejanje in uporaba občinskih cest;
• ureditev kolesarskega prometa in določitev lokalnih kolesarskih povezav;
• ureditev parkiranja in ustavljanja vozil;
• določitev omejitev hitrosti vozil;
• določitev prednostnih smeri in sistem ter način vodenja prometa;
• določitev območij umirjenega prometa, območij omejene hitrosti in območij za pešce in prehodov za pešce;
• določitev ukrepov za umirjanje prometa za varnost otrok, pešcev in kolesarjev, zlasti v bližini vzgojno varstvenih, izobraževalnih in zdravstvenih ustanov, igrišč, stanovanjskih naselij in drugih območij, kjer se ti udeleženci cestnega prometa pojavljajo v večjem številu;
• zagotavljanje podatkov za kataster javne infrastrukture;
• ažuriranje banke cestnih podatkov;
• izvajanje sistemskih analiz prometne ureditve;
• izvajanje strokovnih nalog za potrebe sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu;
• vodenje zahtevnejših evidenc in opravljanje dejanj v zvezi z izdajanjem potrdil na njihovi podlagi;
• vodenje seznamov in pregledov s strokovnega področja;
• izvrševanje nalog po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Jana Čavničar, univ.dipl.prav., Inšpektorica v Medobčinski upravi
DELOVNE NALOGE:
• izvajanje inšpekcijskega nadzorstva,
• nadzor nad občinskimi predpisi s področja komunale, občinskih cest, gradenj po gradbeni zakonodaji, za katere ni predpisano GD ter drugimi predpisi, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za inšpekcijski nadzor.
Lokalni energetski koncept občine Ormož
Klikni tukaj za prikaz prilog